egyensúly

"az nem étel, amelyet minden nyelven ugyanúgy hívnak"

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Fahéjas almás muffin

2010.01.27. 10:17 mérleghinta

Tegnap egy "Zsírszegény ételek" könyvben találtam ezt a receptet, és nem a zsírszegénysége, hanem a mai reggeli előttem lebegő képe vett rá, hogy nekiálljak a sütésnek. Tényleg kb. negyed óra összerakni és pont 20 perc alatt sül meg. Íme a recept, ahogy én csináltam:

12 dkg fehér búzaliszt,12 dkg rozsliszt, 1 kávéskanál sütőpor, 1 evőkanál őrölt fahéj, 4 dkg fehércukor, 4 dkg barnacukor

1 egész tojás, egy nagy pohár joghurt fele, 2 evőkanál olaj, 1 közepes alma reszelve

Ilyen sorrendben összekevertem az egészet: először a szilárd, majd a folyékony hozzávalókat, végül az almát. A sütőt persze már akkor begyújtottam, amikor az egésznek nekiálltam. A muffinformát kikentem margarinnal és beliszteztem, majd közepes lángon 20 percig sütöttem. A vegyes liszt- és cukorkeveréktől egész reformos, mégis nagyon finom lett a reggelink. Ami még kellett volna, és legközelebb nem hagyom ki: egy kis reszelt narancshéj.

Szólj hozzá!

Címkék: alma édesség muffin fahéj

A bejegyzés trackback címe:

https://1nsuj.blog.hu/api/trackback/id/tr973218628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása